Баня

Roca представи нови авангардни технологии за ежедневието на изложението ISH

От ново поколение умни тоалетни с най-мощната система за подсушаване, разработена на базата на авиационната физика, до RocaProtect® и услуги за мониторинг, поддръжка и управление на бани, базирани на Интернет на обектите и изкуствен интелект. Марката представи още революционен, нехлъзгащ, необикновено тънък керамичен материал Senceramic® за душ-корита и нови изискани цветове за санитарен порцелан, смесители и аксесоари .

От 11 до 15 март, Roca участва на изложението ISH с щанд, който показа най-новите технологии, материали и тенденции. Изложбата бе сцена за представянето на ново поколение In-Wash® умни тоалетни с внушителен брой нови функционалности. Фокусът е върху новаторската система за подсушаване. Създадена е на базата съвременната аеродинамика.

Технологичната иновация прецизно изстрелва въздух в една единствена посока в съчетание с турбо опция. Осигурява подобрено ниво на подсушаване, далеч над стандартите, които предлага пазарът в момента. Новите модели In-Wash® включват още най-модерни функционалности, като дистанционно управление чрез приложение, UV дезинфекция, система за неутрализиране на миризми и автоматична седалка със затопляне. Друга иновация в зоната на тоалетната е нова разработка на успешната технология In-Tank® на Roca. Тя интегрира казанчето в самата тоалетна чиния и осигурява по-високо ниво на чистота чрез съвсем нова система за измиване с ефект на завихряне Vortex.

Интегриран мониторинг и управление на банята посредством Интернет на обектите (IoT) и изкуствен интелект (AI)

Марката отдели специално място на иновативната си платформа RocaProtect®. Основана на Интернет на обектите и изкуствения интелект, тя подобрява управлението на съоръженията, спестява разходи за поддръжка и повишава удовлетвореността на потребителите.
Като поставя най-новото поколение технологии в услуга на хората, марката потвърждава една идея в думите на директора Корпоративен маркетинг на Roca, Карлос Веласкес: „Ние вярваме, че Умната технология може да бъде наистина умна, като подобрява живота на хората.“

Senceramic® от Roca: порцеланови нехлъзгащи душ-корита, каквито не съществуваха досега

Roca представя и ново поколение душ-корита, разработени с революционната технология Senceramic®. Марката създаде иновативен материал, съчетал ненадминатите санитарни и хигиенни предимства на санитарния порцелан със съвсем нова текстура против хлъзгане и невероятно фин дизайн. Изключително устойчивата на износване и с нулева порьозност повърхност прави почистването по-лесно. Новите душ-корита се предлагат в широка цветова гама. Вариантите са с до 1,80 м. дължина и могат да се режат по размер.

Изключителни цветове за керамика, смесители и аксесоари

Цветът е ключов за друга голяма заявка, която марката прави на ISH: представянето на нова цветна палитра за баня. „Клиентите използват цветове, за да проектират бани според личността си и стила си на живот”, казва Веласкес. Според него, естествено, „като производители на какъвто и да е продукт за банята, ние се стремим да им помогнем и създаваме цветни концепции”. Елегантните покрития съчетават изтънченото бежово, кафе, перла и оникс на санитарния порцелан с ексклузивното покритие Everlux в титаниево черно, розово злато или матирана платина за смесителите. Потребителите на марката могат да постигнат живописна вселена и уникална атмосфера в банята, отговаряща на собственото им въображението.

Накрая, Roca показа Baia, най-новата колекция на Armani/Roca, която се радва на отличен прием от общността на архитектите и дизайнерите. Естетиката й умишлено се позовава на ретро стила, но осъвременен, с модерна интерпретация и авангардна технология. Резултатът е пълна универсална колекция за баня, която е едновременно съвременна и вечна, в съответствие с добре познатата философия на дизайна на Джорджо Армани.

Технологии, материали, тенденции в дизайна и съвсем нови цветове изпълваха каталога на новите предложения от Roca на ISH. Всичко бе в потвърждение на факта, че „нашата цел е винаги да предоставяме възможно най-добрия опит и преживяване на нашите потребители, и да добавяме стойност към различните целеви групи “.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *